Havaitsemme, että navigoi eri paikasta tätä verkkosivustoa vastaavaksi. Meillä ei ole verkkoa maalle, josta vierailet, mutta meillä on kansainvälinen verkko. Varmista, missä paikassa haluat käydä.
Tyytyväisyytesi on päätavoitteemme, ja juuri tästä syystä, jos vaikutelmasi vastaanotettuasi jokin ei vastaa pyytämääsi tai huomaat virheen, Copykreain asiakaspalvelutiimi tarjoaa sinulle aina parhaan mahdollisen ratkaisun tapauksen ratkaisemiseksi. Ota meihin yhteyttä, niin korjaamme asian puolestasi.
Jos tilauksen saatuasi havaitset paino- tai sidontavirheitä tai että jokin tekemistäsi tilauksista puuttuu, voidessasi vaatia korvausta tai hyvitystä. Sinulla on aikaa 30 päivää kopioiden vastaanottamisesta.
Reklamoinnit ja/tai häiriötilanteet on ilmoitettava lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai tekemällä reklamaatio asiakasalueelta ja ilmoittamalla lyhyt kuvaus ongelmasta sekä kuvat ja/tai videot ja tilausnumero.
Asiakaspalvelumme pyrkii ratkaisemaan ongelman ja ottaa sinuun yhteyttä aina tarvittaessa. Copykrealta voidaan tarjota virheellisten tai vahingoittuneiden asiakirjojen korvaamista (jos asiakirja on täysin luettavissa, korvataan vain aiheutuneeseen vahinkoon suhteutettu korvaus); ja/tai tarjoutua noutamaan ne tapahtuman tarkastamista varten paikan päällä. Tässä tapauksessa asiakkaaseen otetaan yhteyttä, jotta hän voi hoitaa viallisen tuotteen noutamisen. Jos tulosteiden vastaanottamisen jälkeen tiloissamme havaitaan merkkejä manipuloinnista tai muusta kuin Copykrea, kaikki syntyneet kuljetuskustannukset lankeavat asiakkaan maksettaviksi.
Jos tilaus on todellakin viallinen, huonosti painettu tai sidottu tai siitä puuttuu jokin asiakirja, ryhdymme korjaamaan, vaihtamaan, alentamaan hintaa tai purkamaan sopimusta (tapauksen mukaan), menettelyt ovat käyttäjälle maksuttomia.
Hänen osaltaan palautusten, tulostusvirheiden tai asiakirjojen puuttumisen korvaaminen tapahtuu ostossa käytetyn maksutavan kautta. Copykreasta ei palauteta summaa eikä tavaraa lähetetä uudelleen ennen kuin käyttäjän lähettämä tulostusvirhe tai asiakirjojen puuttuminen on tarkistettu. Palautus suoritetaan 15 työpäivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta ja vastaanotto-olosuhteiden tarkistamisesta. Enimmäisaika vahvistetun maksun suorittamiseen on yksi kuukausi.
Toisaalta, jos tilausta ei voida toimittaa ilmoitettuun osoitteeseen asiakkaasta eikä kuljetusyrityksestä tai Copykreasta johtuvista syistä, Copykreasta on enintään 30 päivää aikaa lähettää se uudelleen. Pidätämme oikeuden veloittaa toimituskulut uudelleen, vaikka ne olisivat olleet asiakkaalle maksuttomia ostohetkellä. Kaikesta tästä ilmoitetaan aina käyttäjälle.
Me Copykrea emme ota mitään vastuuta, kun näyttöjen toimitus ei tapahdu arvioidun ajan kuluessa kuljetusyhtiöstä johtuvista syistä. Toisaalta, jos vastaanoton viivästyminen johtuu tuotantokeskuksessamme ilmenneistä ongelmista (olet pyytänyt ensisijaista tuotantotapaa, mutta saat sen kuin tavallisena tuotantona), voit pyytää palautusta.
Kaikki tiedostot, jotka lähetät meille Copykrea painatusta varten, käsitellään luottamuksellisesti. Ainoastaan tuotantokeskuksemme ja asiakaspalvelumme henkilökunnalla, jos jokin tapaus sattuu, on pääsy niihin.
Tiedostoja säilytetään 90 päivän ajan työn pyytämispäivästä, jonka jälkeen ne tuhotaan.
Kun olet tehnyt tilauksesi verkkopainopalvelussamme, et voi peruuttaa sitä (peruutusoikeus). Tilauksen peruuttaminen tai muuttaminen hyväksytään vain, jos sen valmistusta ei ole vielä aloitettu työpajassamme. Voit tarkistaa tilauksesi tilan ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme, joka ilmoittaa sinulle, voitko peruuttaa tai muuttaa tilausta.
Copykrea ei ole vastuussa huolimattomuudesta, iskuista, käytöstä tai epäasianmukaisesta käsittelystä johtuvista puutteista eikä tuotteiden normaalista käytöstä johtuvasta kulumisesta.